Webvoorraad FulfilmentWebvoorraad FulfilmentWebvoorraad FulfilmentWebvoorraad Fulfilment
  • Home
  • Over webvoorraad
    • e-fulfilment
    • Werkwijze
    • Klanttevredenheid
    • MVO
    • Partners
  • Klantcases
  • Fulfilment
    • Inslag
    • Opslag
    • Webshopkoppeling
    • Orderpicking
    • Verzending
    • Retour Logistiek
    • Voorraadbeheer
    • Overige fulfilment diensten
  • Nieuws
  • Contact
  • Login
Contact opnemen Offerte aanvragen

Hebben Nederlanders last van bezorgschaamte

    Home nieuwsbericht Hebben Nederlanders last van bezorgschaamte
    VolgendeVorige

    Hebben Nederlanders last van bezorgschaamte

    Door Patrick Schrijver | nieuwsbericht | Comments are Closed | 24 december, 2019 | 0

    Volgens een onderzoek uitgevoerd door Otto schaamt 78 procent van de Nederlanders zich niet voor het laten bezorgen van pakketjes. De webshop voerde onder 1.227 Nederlanders een duurzaamheidsonderzoek uit en vroeg hen naar hun bestelgedrag.

    Bezorgschaamte

    Bijna 40 procent bestelt twee tot vijf pakketjes per maand en bijna 55 procent bestelt er één of minder. 52,5 procent van de 26- tot 35-jarigen ontvangt zo’n twee tot vijf pakketjes per maand.

    Volgens Otto schamen de meeste Nederlanders (78 procent) zich niet voor het online bestellen en laten bezorgen van de pakketjes. Als naar leeftijd wordt gekeken, geven 26- tot 35-jarigen vaker aan zich te schamen dan andere leeftijdsgroepen, zo meldt Otto.

     

    bezorging per provincie

    Verschillen per provincie

    Het e-commerce bedrijf keek ook naar het bestelgedrag per provincie. 53 procent van de groep die per maand vijf of meer pakketjes bestelt, woont in Noord-Brabant. Onder Zuid-Hollanders bevindt zich de grootste groep (22,1 procent) die één of minder pakketjes bestelt.grafiek per provincie

    50 procent wil duurzamer shoppen

    Otto vroeg aan de respondenten hoe kunnen webshops consumenten stimuleren om meer milieubewuste keuzes te maken. Bijna 50 procent zou wel duurzamer willen shoppen en geeft aan dat lagere prijzen hen zou stimuleren om bewuster te kopen. Daarnaast is er behoefte aan informatie die aangeeft welke producten, merken, producenten en winkels duurzaam zijn. Ook tips om duurzamer te kunnen leven zijn welkom. De helft van de ondervraagden is ervan overtuigd dat alle beetjes helpen om het milieu te verbeteren.

    Duurzame bezorgoptie

    Softwarebedrijf Paazl gaf vorige week aan dat uit hun onderzoek blijkt dat hoewel de meeste consumenten voor een duurzame bezorgoptie zou willen kiezen, ‘de grootste e-commerce bedrijven de balans tussen klantvriendelijkheid en duurzaam bezorgen nog niet te hebben gevonden.’ Met de huidige klimaatdiscussie liggen hier nog genoeg uitdagingen voor komende jaren.

    Bron: twinklemagazine.nl

    No tags.

    Gerelateerd nieuws

    • You-stand.nl kiest voor Webvoorraad

      Door Webvoorraad | 0 comment

      You-Stand.nl besteedt het fulfilmentproces uit aan Webvoorraad. Het afgelopen half jaar is hard gewerkt om de standaard voor staand werken op de markt te brengen.

      Lees verder >

    • Fulfilment uitbesteden of zelf doen?

      Door Webvoorraad | 0 comment

      Fulfilment uitbesteden of zelf doen, dat is de vraag. Het zelf verwerken van webwinkelorders kan veel tijd kosten. Weet jij wat jouw fulfilment kosten zijn?

      Lees verder >

    • Nieuwe website voor Webvoorraad

      Door Webvoorraad | 0 comment

      Webvoorraad lanceert vandaag een geheel nieuwe website. Het ontwerp en de achterliggende techniek zijn volledig herzien. Hierbij is ook een restyling gedaan van de huisstijl.

      Lees verder >

    • 10-10 Dag van de Duurzaamheid

      Door Webvoorraad | Comments are Closed

      In opdracht van Plastic Circle heeft Webvoorraad het fulfilment traject verzorgd. De knikkertegels van gerecycled plastic zijn afgelopen weken verzonden naar alle basisscholen die op 10-10 meedoen aan de Dag van de Duurzaamheid.

      Lees verder >

    • Black Friday in Nederland

      Door Webvoorraad | Comments are Closed

      Uit onderzoek van Twinkle blijkt dat negen van de twintig grootste online spelers van ons land adverteren met Black Friday-kortingen. In Nederland springen de grote retailers en e-tailers in op Black Friday.
      Lees verder >

    • Fulfilment bedrijven op volle toeren

      Door Webvoorraad | Comments are Closed

      Het is topdrukte bij webshops, webwinkels, fulfilment bedrijven en pakketbezorgers. Sinterklaas en de kerstman kopen 1 op de 3 cadeaus online. Fulfilment bedrijven draaien op volle toeren.
      Lees verder >

    • De Fulfilment Partij

      Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

      Webvoorraad is de Fulfilment Partij voor webwinkels en webshops. Ben jij nog een ‘zwevende’ webshop- of webwinkeleigenaar? Twijfel? Stem af op Webvoorraad. Lees verder >

    • Opschoonactie Webvoorraad groot succes

      Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

      Webvoorraad maakt samen met diverse bedrijven Piet Mondriaanplein in Amersfoort schoon. De opschoonactie was een groot succes. Lees verder >

    VolgendeVorige

    Recente berichten

    Meest recente berichten

    • Zonder magazijnmedewerker en pakketbezorger geen fulfilment 25 februari 2020
    • Hebben Nederlanders last van bezorgschaamte 24 december 2019
    • Aantal webwinkels verdrievoudigd 19 december 2019
    • Nederlandse e-commercemarkt weer toegenomen in 2018 29 maart 2019
    • Fulfilment keynotes januari 2019 30 januari 2019

    Archief

    Archief

    • februari 2020
    • december 2019
    • maart 2019
    • januari 2019
    • november 2018
    • juni 2018
    • januari 2018
    • november 2017
    • oktober 2017
    • september 2017
    • mei 2017
    • maart 2017
    • november 2016
    • oktober 2016
    • september 2016
    • juni 2016
    Fulfilment

    Webvoorraad is het fulfilment bureau voor webwinkels, webshops en e-commerce bedrijven. Webvoorraad regelt het volledige fulfilment proces. Van inslag, opslag, orderpicking tot aan de verzending. Met een efficiënt, betrouwbaar en professioneel fulfilment proces afgestemd op jouw situatie, neemt Webvoorraad de gehele logistieke afhandeling uit handen. Zo heb jij structuur, overzicht en volledig grip op jouw webshoporders.

    • Home
    • Over webvoorraad
    • Klantcases
    • Fulfilment
    • Nieuws
    • Contact
    • Login
    • Algemene Voorwaarden
    • Privacyverklaring
    • Fulfilment
    • Inslag
    • Opslag
    • Webshopkoppeling
    • Orderpicking
    • Verzending
    • Retour Logistiek
    • Voorraadbeheer
    • Overige fulfilment diensten

    Webvoorraad fulfilment

    Webvoorraad fulfilment
    Eempolis - Begane grond
    Piet Mondriaanplein 13
    3812 GZ Amersfoort

    T: +31 (0)33 30 111 65
    E: info@webvoorraad.nl
    KVK: 32156443
    BTW: NL821061239B01
    IBAN: NL71RABO0131210289

    Website laten maken door internetbureau Internetbureau Rotterdam.
    • Home
    • Over webvoorraad
      • e-fulfilment
      • Werkwijze
      • Klanttevredenheid
      • MVO
      • Partners
    • Klantcases
    • Fulfilment
      • Inslag
      • Opslag
      • Webshopkoppeling
      • Orderpicking
      • Verzending
      • Retour Logistiek
      • Voorraadbeheer
      • Overige fulfilment diensten
    • Nieuws
    • Contact
    • Login
    Webvoorraad Fulfilment
    Contact opnemen Offerte aanvragen
    Deze website gebruikt alleen cookies om een juiste website weer te geven. Door verder te gaan op deze website, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Accepteer
    Privacy & Cookies Policy

    necessary Always Enabled

    non-necessary