Webvoorraad FulfilmentWebvoorraad FulfilmentWebvoorraad FulfilmentWebvoorraad Fulfilment
  • Home
  • Over webvoorraad
    • e-fulfilment
    • Werkwijze
    • Klanttevredenheid
    • MVO
    • Partners
  • Klantcases
  • Fulfilment
    • Inslag
    • Opslag
    • Webshopkoppeling
    • Orderpicking
    • Verzending
    • Retour Logistiek
    • Voorraadbeheer
    • Overige fulfilment diensten
  • Nieuws
  • Contact
  • Login
Contact opnemen Offerte aanvragen

Fulfilment keynotes januari 2019

    Home nieuwsbericht Fulfilment keynotes januari 2019
    VolgendeVorige

    Fulfilment keynotes januari 2019

    Door Patrick Schrijver | nieuwsbericht | Comments are Closed | 30 januari, 2019 | 0

    fulfilment 2019
    De Webwinkel Vakdagen, veranderingen in het online consumentengedrag, de invloed van de Brexit op online shoppen en nog veel meer. Uit het grote aanbod nieuws van de afgelopen twee maanden selecteerde Webvoorraad een aantal artikelen die interessant is voor jouw online business.

    Webwinkel Vakdagen 2019

    Het grootste e-commerce-event van de Benelux; de Webwinkel Vakdagen opende vorige week haar deuren. De bezoekers aan deze e-commercevakbeurs konden zich laten informeren over de laatste ontwikkelingen op het gebied van conversie, customer journey, logistiek, fulfilment, analytics, betaalmogelijkheden en nog veel meer. Heb je het gemist? Marketingfacts maakte een overzicht van de laatste trends.

    Marketingfacts.nl: Webwinkel Vakdagen 2019: online retail moet duurzamer

    Brexit en online shoppen

    De afgelopen tijd al veel geroepen over de Brexit. Maar nog altijd is niet bekend hoe deze Brexit eruit gaat zien en wat de gevolgen zijn. Lever jij producten aan klanten in het Verenigd Koninkrijk of Noord-Ierland, dan gaat er dankzij de aanstaande Brexit een hoop voor jouw bedrijf veranderen. Je kunt dus maar beter goed voorbereid zijn.

    Thuiswinkel.org: Brexit: exporteren naar het Verenigd Koninkrijk
    Descartes.com: E-commerce en de Brexit
    Logistiek.nl: Brexit: 3 scenario’s en de harde gevolgen en Brexit angst zorgt voor forse toename opslag

    Online consumentengedrag

    Voor webwinkels is het belangrijk om online shopgedrag goed in de gaten te houden. Koopt de consument online via de smartphone, tablet of nog op de pc? Nederlandse consumenten doen steeds meer online aankopen met hun smartphone. In 2018 shopte 36 procent met de mobiele telefoon, in 2017 was dit nog 30 procent. Dat blijkt uit het onderzoek ‘Trends in Digitale Media’ van onderzoeksbureau GfK.
    Ook senioren hebben het gemak van online shoppen ontdekt. 45% van senioren koopt online. Onder de 65-plussers is het aandeel online kopers in zes jaar tijd gestegen van 25 naar 45 procent. Ze komen nog lang niet in de buurt van de groep 25- tot 45-jarigen, waar inmiddels 94 procent bij webwinkels bestelt. De groep van 45- tot 65-jarigen zit daar, met 83 procent, weer wat onder.

    Twinklemagazine.nl: Gfk: online shoppen met smartphone blijft plussen
    ecommercenews.nl: 78% van Nederlanders shopt online
    emerce.nl: Pc verliest snel terrein bij online aankopen

    Fulfilment: verzenden en retouren

    Heeft jouw klant behoefte aan same day delivery? Same day delivery wint aan bekendheid en populariteit onder consumenten. Bereid tot betalen voor de extra logistieke service is er amper. Slechts 15% van de Nederlanders heeft er extra geld voor over.
    Logistiek.nl: Same day delivery: interesse ja, betalen ho maar

    Consumenten die een pakketbezorger van PostNL aan de deur verwachten, kunnen nu zonder afspraak hun retouren meegeven.
    Twinklemagazine.nl: PostNL-pakketbezorger neemt meteen retouren mee

    Zalando heeft iets gevonden om in ieder geval een deel van de golf aan retouren die het dagelijks krijgt te verminderen. In de hoop minder gedragen kleding terug te krijgen, hangt Zalando een enorm label aan kledingstukken. Is het etiket eraf gehaald? Dan wordt de retour niet geaccepteerd.
    ecommercenews.nl: Retouren voorkomen door enorm label te gebruiken

    No tags.

    Gerelateerd nieuws

    • Geen stress voor de webshopondernemer

      Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

      Word jij ook zo dol van het geregel en de stress om de webshop orders op tijd de deur uit te krijgen? Dan wordt het tijd om af te spreken. Even voorstellen. Mijn naam is Elma Noë en ik werk als accountmanager e-fulfilment bij Webvoorraad.Lees verder >

    • Is het retourvignet de oplossing voor retourzendingen

      Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

      Webwinkels die vaak gebruikte producten van klanten retour ontvangen zijn al enkele jaren op zoek naar een oplossing voor dit probleem. Samen met brancheorganisatie Thuiswinkel.org is nu een proef gestart. Lees verder >

    • Nieuwe btw-regels voor e-commerce binnen de EU

      Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

      Op 1 juli 2021 gaan de btw-regels binnen de EU veranderen. Webshop die voor meer dan 10.000 euro verkopen aan EU-klanten buiten Nederland krijgen te maken met deze nieuwe btw-regels. Zorg dat je goed bent voorbereid en tref de nodige maatregelen voor 1 juli 2021. Lees verder >

    • Zonder magazijnmedewerker en pakketbezorger geen fulfilment

      Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

      De magazijnmedewerker en de pakketbezorger zijn de drijvende kracht achter fulfilment. Zonder deze mensen staat de klant met lege handen. Waardering en respect voor deze beroepsgroep is soms ver te zoeken. Lees verder >

    • Hebben Nederlanders last van bezorgschaamte

      Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

      Volgens een onderzoek uitgevoerd door Otto schaamt 78 procent van de Nederlanders zich niet voor het laten bezorgen van pakketjes. Lees verder >

    VolgendeVorige

    Recente berichten

    Recente berichten

    • Geen stress voor de webshopondernemer 7 november 2022
    • Is het retourvignet de oplossing voor retourzendingen 7 april 2022
    • Nieuwe btw-regels voor e-commerce binnen de EU 21 juni 2021
    • Zonder magazijnmedewerker en pakketbezorger geen fulfilment 25 februari 2020
    • Hebben Nederlanders last van bezorgschaamte 24 december 2019

    Archief

    Archieven

    • november 2022
    • april 2022
    • juni 2021
    • februari 2020
    • december 2019
    • maart 2019
    • januari 2019
    • november 2018
    • juni 2018
    • januari 2018
    • november 2017
    • oktober 2017
    • september 2017
    • mei 2017
    • maart 2017
    • november 2016
    • oktober 2016
    • september 2016
    • juni 2016
    Fulfilment

    Webvoorraad Services is het fulfilment bedrijf voor webwinkels, webshops en e-commerce bedrijven. Webvoorraad regelt het volledige fulfilment proces. Van inslag, opslag, orderpicking tot aan de verzending. Met een efficiënt, betrouwbaar en professioneel fulfilment proces afgestemd op jouw situatie, neemt Webvoorraad de gehele logistieke afhandeling uit handen. Zo heb jij structuur, overzicht en volledig grip op jouw webshoporders.

    • Home
    • Over webvoorraad
    • Klantcases
    • Fulfilment
    • Nieuws
    • Contact
    • Login
    • Algemene Voorwaarden
    • Privacyverklaring
    • Fulfilment
    • Inslag
    • Opslag
    • Webshopkoppeling
    • Orderpicking
    • Verzending
    • Retour Logistiek
    • Voorraadbeheer
    • Overige fulfilment diensten

    Webvoorraad Services

    Webvoorraad Services B.V.
    Einsteinweg 45
    3404 LJ  IJsselstein

    T: +31 (0)33 30 111 65
    E: info@webvoorraad.nl
    KVK: 83583998
    RSIN: 862925204

    Fulfilment services
    Eerlijke tarieven
    Duurzaam verzenden

    Website laten maken door internetbureau Internetbureau Rotterdam.
    • Home
    • Over webvoorraad
      • e-fulfilment
      • Werkwijze
      • Klanttevredenheid
      • MVO
      • Partners
    • Klantcases
    • Fulfilment
      • Inslag
      • Opslag
      • Webshopkoppeling
      • Orderpicking
      • Verzending
      • Retour Logistiek
      • Voorraadbeheer
      • Overige fulfilment diensten
    • Nieuws
    • Contact
    • Login
    Webvoorraad Fulfilment
    Contact opnemen Offerte aanvragen
    Deze website gebruikt alleen cookies om een juiste website weer te geven. Door verder te gaan op deze website, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Accepteer
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Altijd ingeschakeld
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Non-necessary
    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
    OPSLAAN & ACCEPTEREN