Webvoorraad FulfilmentWebvoorraad FulfilmentWebvoorraad FulfilmentWebvoorraad Fulfilment
  • Home
  • Over webvoorraad
    • e-fulfilment
    • Werkwijze
    • Klanttevredenheid
    • MVO
    • Partners
  • Klantcases
  • Fulfilment
    • Inslag
    • Opslag
    • Webshopkoppeling
    • Orderpicking
    • Verzending
    • Retour Logistiek
    • Voorraadbeheer
    • Overige fulfilment diensten
  • Nieuws
  • Contact
  • Login
Contact opnemen Offerte aanvragen
VolgendeVorige

Black Friday in Nederland

Door Webvoorraad | nieuwsbericht | Comments are Closed | 25 november, 2016 | 1

Twinkle publiceerde vandaag een artikel over Black Friday.  Black Friday (Nederlands: zwarte vrijdag) is in de Verenigde Staten de dag na Thanksgiving Day. Die vrijdag hebben de meeste werknemers vrij. Black Friday wordt beschouwd als het begin van het seizoen voor kerstaankopen.

Uit onderzoek van Twinkle blijkt dat negen van de twintig grootste online spelers van ons land adverteren met Black Friday-kortingen. In Nederland springen de grote retailers en e-tailers in op Black Friday. Ook voor de kleinere webwinkels zou Black Friday een mooie kans zijn om meer omzet te genereren. Hieronder is het artikel van Twinkle te lezen.

Black Friday wordt gemeengoed voor top Twinkle100
Black Friday begint gemeengoed te worden onder de grootste online retailers van Nederland. Een rondgang langs de webshops van de top-20 in de Twinkle100 leert dat veel partijen dit jaar op de Black Friday-omzettrein springen.

De van oorsprong Amerikaanse feestdag wordt vandaag wereldwijd groots gevierd met flinke kortingen voor consumenten. Ook in Nederland lijken webwinkels te willen profiteren van de ‘shopgekte’ rond deze dag.

Top-20
Negen van de twintig grootste online spelers van ons land adverteren met Black Friday-kortingen. Laat je de food bedrijven uit die lijst, dan blijkt het merendeel van de retailers mee te doen. Op de homepage van Bol.com, wehkamp, Zalando, H&M, Media Markt, Blokker, Bax-shop, Otto en Conrad prijken fikse kortingen voor vandaag.

Gehele weekend
Een aantal partijen trekt de kortingsperiode zelfs door naar het gehele weekend (Bol.com, wehkamp, H&M, Media Markt, Blokker en Otto) of naar – ook een belangrijke shopdag – Cyber Monday. Retailers als Coolblue, Hema en De Bijenkorf slaan Black Friday over en richten zich op het typisch Nederlandse pakjesavond.

Verschuiving naar online
In de Verenigde Staten verschuift het zogenoemde Thanksgiving weekend – waarin ook Black Friday en Cyber Monday vallen – steeds meer naar online. Volgens de National Retail Federation (NRF) daalt het aantal consumenten dat de gang naar de fysieke winkel maakt sinds 2012, omdat zij liever online kopen én omdat retailers steeds eerder met kortingen starten, vooral in de webwinkel.

Bron: Twinklemagazine.nl

No tags.

Gerelateerd nieuws

  • You-stand.nl kiest voor Webvoorraad

    Door Webvoorraad | 0 comment

    You-Stand.nl besteedt het fulfilmentproces uit aan Webvoorraad. Het afgelopen half jaar is hard gewerkt om de standaard voor staand werken op de markt te brengen.

    Lees verder >

  • Fulfilment uitbesteden of zelf doen?

    Door Webvoorraad | 0 comment

    Fulfilment uitbesteden of zelf doen, dat is de vraag. Het zelf verwerken van webwinkelorders kan veel tijd kosten. Weet jij wat jouw fulfilment kosten zijn?

    Lees verder >

  • Nieuwe website voor Webvoorraad

    Door Webvoorraad | 0 comment

    Webvoorraad lanceert vandaag een geheel nieuwe website. Het ontwerp en de achterliggende techniek zijn volledig herzien. Hierbij is ook een restyling gedaan van de huisstijl.

    Lees verder >

  • 10-10 Dag van de Duurzaamheid

    Door Webvoorraad | Comments are Closed

    In opdracht van Plastic Circle heeft Webvoorraad het fulfilment traject verzorgd. De knikkertegels van gerecycled plastic zijn afgelopen weken verzonden naar alle basisscholen die op 10-10 meedoen aan de Dag van de Duurzaamheid.

    Lees verder >

  • Fulfilment bedrijven op volle toeren

    Door Webvoorraad | Comments are Closed

    Het is topdrukte bij webshops, webwinkels, fulfilment bedrijven en pakketbezorgers. Sinterklaas en de kerstman kopen 1 op de 3 cadeaus online. Fulfilment bedrijven draaien op volle toeren.
    Lees verder >

  • De Fulfilment Partij

    Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

    Webvoorraad is de Fulfilment Partij voor webwinkels en webshops. Ben jij nog een ‘zwevende’ webshop- of webwinkeleigenaar? Twijfel? Stem af op Webvoorraad. Lees verder >

  • Opschoonactie Webvoorraad groot succes

    Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

    Webvoorraad maakt samen met diverse bedrijven Piet Mondriaanplein in Amersfoort schoon. De opschoonactie was een groot succes. Lees verder >

  • E-fulfilment tips voor duurzame retourverpakking

    Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

    Hoe kunnen producten het beste duurzaam geretourneerd worden en welke retourverpakkingen zijn daarvoor het meest geschikt?
    Lees verder >

VolgendeVorige

Recente berichten

Meest recente berichten

  • Zonder magazijnmedewerker en pakketbezorger geen fulfilment 25 februari 2020
  • Hebben Nederlanders last van bezorgschaamte 24 december 2019
  • Aantal webwinkels verdrievoudigd 19 december 2019
  • Nederlandse e-commercemarkt weer toegenomen in 2018 29 maart 2019
  • Fulfilment keynotes januari 2019 30 januari 2019

Archief

Archief

  • februari 2020
  • december 2019
  • maart 2019
  • januari 2019
  • november 2018
  • juni 2018
  • januari 2018
  • november 2017
  • oktober 2017
  • september 2017
  • mei 2017
  • maart 2017
  • november 2016
  • oktober 2016
  • september 2016
  • juni 2016
Fulfilment

Webvoorraad is het fulfilment bureau voor webwinkels, webshops en e-commerce bedrijven. Webvoorraad regelt het volledige fulfilment proces. Van inslag, opslag, orderpicking tot aan de verzending. Met een efficiënt, betrouwbaar en professioneel fulfilment proces afgestemd op jouw situatie, neemt Webvoorraad de gehele logistieke afhandeling uit handen. Zo heb jij structuur, overzicht en volledig grip op jouw webshoporders.

  • Home
  • Over webvoorraad
  • Klantcases
  • Fulfilment
  • Nieuws
  • Contact
  • Login
  • Algemene Voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Fulfilment
  • Inslag
  • Opslag
  • Webshopkoppeling
  • Orderpicking
  • Verzending
  • Retour Logistiek
  • Voorraadbeheer
  • Overige fulfilment diensten

Webvoorraad fulfilment

Webvoorraad fulfilment
Eempolis - Begane grond
Piet Mondriaanplein 13
3812 GZ Amersfoort

T: +31 (0)33 30 111 65
E: info@webvoorraad.nl
KVK: 32156443
BTW: NL821061239B01
IBAN: NL71RABO0131210289

Website laten maken door internetbureau Internetbureau Rotterdam.
  • Home
  • Over webvoorraad
    • e-fulfilment
    • Werkwijze
    • Klanttevredenheid
    • MVO
    • Partners
  • Klantcases
  • Fulfilment
    • Inslag
    • Opslag
    • Webshopkoppeling
    • Orderpicking
    • Verzending
    • Retour Logistiek
    • Voorraadbeheer
    • Overige fulfilment diensten
  • Nieuws
  • Contact
  • Login
Webvoorraad Fulfilment
Contact opnemen Offerte aanvragen
Deze website gebruikt alleen cookies om een juiste website weer te geven. Door verder te gaan op deze website, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Accepteer
Privacy & Cookies Policy

necessary Always Enabled

non-necessary