Webvoorraad FulfilmentWebvoorraad FulfilmentWebvoorraad FulfilmentWebvoorraad Fulfilment
  • Home
  • Over webvoorraad
    • e-fulfilment
    • Werkwijze
    • Klanttevredenheid
    • MVO
    • Partners
  • Klantcases
  • Fulfilment
    • Inslag
    • Opslag
    • Webshopkoppeling
    • Orderpicking
    • Verzending
    • Retour Logistiek
    • Voorraadbeheer
    • Overige fulfilment diensten
  • Nieuws
  • Contact
  • Login
Contact opnemen Offerte aanvragen
VolgendeVorige

Black Friday in Nederland

Door Alex | nieuwsbericht | Comments are Closed | 25 november, 2016 | 1

Twinkle publiceerde vandaag een artikel over Black Friday.  Black Friday (Nederlands: zwarte vrijdag) is in de Verenigde Staten de dag na Thanksgiving Day. Die vrijdag hebben de meeste werknemers vrij. Black Friday wordt beschouwd als het begin van het seizoen voor kerstaankopen.

Uit onderzoek van Twinkle blijkt dat negen van de twintig grootste online spelers van ons land adverteren met Black Friday-kortingen. In Nederland springen de grote retailers en e-tailers in op Black Friday. Ook voor de kleinere webwinkels zou Black Friday een mooie kans zijn om meer omzet te genereren. Hieronder is het artikel van Twinkle te lezen.

Black Friday wordt gemeengoed voor top Twinkle100
Black Friday begint gemeengoed te worden onder de grootste online retailers van Nederland. Een rondgang langs de webshops van de top-20 in de Twinkle100 leert dat veel partijen dit jaar op de Black Friday-omzettrein springen.

De van oorsprong Amerikaanse feestdag wordt vandaag wereldwijd groots gevierd met flinke kortingen voor consumenten. Ook in Nederland lijken webwinkels te willen profiteren van de ‘shopgekte’ rond deze dag.

Top-20
Negen van de twintig grootste online spelers van ons land adverteren met Black Friday-kortingen. Laat je de food bedrijven uit die lijst, dan blijkt het merendeel van de retailers mee te doen. Op de homepage van Bol.com, wehkamp, Zalando, H&M, Media Markt, Blokker, Bax-shop, Otto en Conrad prijken fikse kortingen voor vandaag.

Gehele weekend
Een aantal partijen trekt de kortingsperiode zelfs door naar het gehele weekend (Bol.com, wehkamp, H&M, Media Markt, Blokker en Otto) of naar – ook een belangrijke shopdag – Cyber Monday. Retailers als Coolblue, Hema en De Bijenkorf slaan Black Friday over en richten zich op het typisch Nederlandse pakjesavond.

Verschuiving naar online
In de Verenigde Staten verschuift het zogenoemde Thanksgiving weekend – waarin ook Black Friday en Cyber Monday vallen – steeds meer naar online. Volgens de National Retail Federation (NRF) daalt het aantal consumenten dat de gang naar de fysieke winkel maakt sinds 2012, omdat zij liever online kopen én omdat retailers steeds eerder met kortingen starten, vooral in de webwinkel.

Bron: Twinklemagazine.nl

No tags.

Gerelateerd nieuws

  • Geen stress voor de webshopondernemer

    Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

    Word jij ook zo dol van het geregel en de stress om de webshop orders op tijd de deur uit te krijgen? Dan wordt het tijd om af te spreken. Even voorstellen. Mijn naam is Elma Noë en ik werk als accountmanager e-fulfilment bij Webvoorraad.Lees verder >

  • Is het retourvignet de oplossing voor retourzendingen

    Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

    Webwinkels die vaak gebruikte producten van klanten retour ontvangen zijn al enkele jaren op zoek naar een oplossing voor dit probleem. Samen met brancheorganisatie Thuiswinkel.org is nu een proef gestart. Lees verder >

  • Nieuwe btw-regels voor e-commerce binnen de EU

    Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

    Op 1 juli 2021 gaan de btw-regels binnen de EU veranderen. Webshop die voor meer dan 10.000 euro verkopen aan EU-klanten buiten Nederland krijgen te maken met deze nieuwe btw-regels. Zorg dat je goed bent voorbereid en tref de nodige maatregelen voor 1 juli 2021. Lees verder >

  • Zonder magazijnmedewerker en pakketbezorger geen fulfilment

    Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

    De magazijnmedewerker en de pakketbezorger zijn de drijvende kracht achter fulfilment. Zonder deze mensen staat de klant met lege handen. Waardering en respect voor deze beroepsgroep is soms ver te zoeken. Lees verder >

  • Hebben Nederlanders last van bezorgschaamte

    Door Patrick Schrijver | Comments are Closed

    Volgens een onderzoek uitgevoerd door Otto schaamt 78 procent van de Nederlanders zich niet voor het laten bezorgen van pakketjes. Lees verder >

VolgendeVorige

Recente berichten

Recente berichten

  • Geen stress voor de webshopondernemer 7 november 2022
  • Is het retourvignet de oplossing voor retourzendingen 7 april 2022
  • Nieuwe btw-regels voor e-commerce binnen de EU 21 juni 2021
  • Zonder magazijnmedewerker en pakketbezorger geen fulfilment 25 februari 2020
  • Hebben Nederlanders last van bezorgschaamte 24 december 2019

Archief

Archieven

  • november 2022
  • april 2022
  • juni 2021
  • februari 2020
  • december 2019
  • maart 2019
  • januari 2019
  • november 2018
  • juni 2018
  • januari 2018
  • november 2017
  • oktober 2017
  • september 2017
  • mei 2017
  • maart 2017
  • november 2016
  • oktober 2016
  • september 2016
  • juni 2016
Fulfilment

Webvoorraad Services is het fulfilment bedrijf voor webwinkels, webshops en e-commerce bedrijven. Webvoorraad regelt het volledige fulfilment proces. Van inslag, opslag, orderpicking tot aan de verzending. Met een efficiënt, betrouwbaar en professioneel fulfilment proces afgestemd op jouw situatie, neemt Webvoorraad de gehele logistieke afhandeling uit handen. Zo heb jij structuur, overzicht en volledig grip op jouw webshoporders.

  • Home
  • Over webvoorraad
  • Klantcases
  • Fulfilment
  • Nieuws
  • Contact
  • Login
  • Algemene Voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Fulfilment
  • Inslag
  • Opslag
  • Webshopkoppeling
  • Orderpicking
  • Verzending
  • Retour Logistiek
  • Voorraadbeheer
  • Overige fulfilment diensten

Webvoorraad Services

Webvoorraad Services B.V.
Einsteinweg 45
3404 LJ  IJsselstein

T: +31 (0)33 30 111 65
E: info@webvoorraad.nl
KVK: 83583998
RSIN: 862925204

Fulfilment services
Eerlijke tarieven
Duurzaam verzenden

Website laten maken door internetbureau Internetbureau Rotterdam.
  • Home
  • Over webvoorraad
    • e-fulfilment
    • Werkwijze
    • Klanttevredenheid
    • MVO
    • Partners
  • Klantcases
  • Fulfilment
    • Inslag
    • Opslag
    • Webshopkoppeling
    • Orderpicking
    • Verzending
    • Retour Logistiek
    • Voorraadbeheer
    • Overige fulfilment diensten
  • Nieuws
  • Contact
  • Login
Webvoorraad Fulfilment
Contact opnemen Offerte aanvragen
Deze website gebruikt alleen cookies om een juiste website weer te geven. Door verder te gaan op deze website, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Accepteer
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN